Naše služby

Reklama

Trolejbusová doprava

Trolejbusová doprava

  • 1952 - zahájení provozu na lince č. 11 Hlavní nádraží - Revoluční - Benešovo náměstí - Šanov I - Wolkerova - Hlavní nádraží (1.5.1952) a na manipulační trati z Jankovcovy do vozovny
  • 1954 - vybudování smyček na Benešově náměstí a v Šanově I, zkrácení linky č. 11 na úsek Benešovo náměstí - Šanov I
  • 1955 - vybudování tratě Benešovo náměstí - Alejní - Čsl. dobrovolců - U soudu - Lounská - Bílinská - Koupaliště; trať nebyla nikdy uvedena do pravidelného provozu a úsek Čsl. dobrovolců - Koupaliště byl v r. 1956 snesen
  • 1956 - zrušení úseku Jankovcova - Wolkerova - Vrchlického
  • 1956 - vybudování tratí Benešovo náměstí - Řetenice, Rooseweltovo nám. a Masarykova - Městské sály; zavedení linek č. 2 Řetenice - Benešovo náměstí - Městské sály, č. 3 Řetenice - Hlavní nádraží - Městské sály a přečíslování linky č. 11 na č. 4
  • 1957 - prodloužení tratě z Rooseweltova nám. do Újezdečka (od řetenického nádraží do Újezdečka jednostopá), prodloužení linky č. 3 do Újezdečka, prodloužení linky č. 4 z Benešova náměstí k Městským sálům
  • 1959 - výstavba nové tratě Benešovo náměstí - ul. 28. října - hlavní nádraží, zrušení úseku v Revoluční ul.
  • 1962 - prodloužení tratě od Městských sálů do Novosedlic; prodloužení linky č. 2 do Novosedlic
  • 1962 - zavedení linky č. 1 Řetenice, Roosewetovo nám. - Šanov I
  • 1963 - přeložení tratě do Újezdečka do Tolstého ulice
  • 1964 - přeložení tratě z Roosewetlova nám. na Duchcovskou ul. , vybudování prodloužení do Řetenic k železničnímu přejezdu (prodloužení linky č. 2)
  • 1967 - vybudování tratě Červený kostel - Trnovany, ČSAD (odklonění linky č. 3)
  • 1978 - zrušení úseku Červený kostel - Trnovany, ČSAD (odkonění linky č. 3 k Městským sálům)
  • 1984 - výstavba prodloužení Městské sály - Zemská (prodloužení línky č. 3)
  • 1987 - výstavba tratě Červený kostel - Somet (zavedení linek č. 5, 6)
  • 1987 - výstavba tratě Pluto - Anger (odklonění linky č. 2)
  • 1988 - zrušení smyčky Městské sály
  • 1989 - výstavba nové tratě Pražská - Prosetice (zavedení linky č. 7, prodloužení linky č. 6)
  • 1990 - prodloužení tratě Somet - Sochorova (prodloužení linky č. 5)
  • 1991 - vybudování tratě Hlavní nádraží - Na hrázi - Jateční - Libušina - Nemocnice (zavedení nové linky č. 8)
  • 1993 - zrušení úseku Pražská - Šanov I, zkrácení linek č. 1 a 3 do nové smyčky Pražská, zavedení linky č. 9
  • 1994 - výstavba obnovené tratě Šanov I - Pražská a spojovací tratě Alejní - Dubská
  • 1996 - výstavba tratě Duchcovská - Třešňovka - Bílá cesta - Nová Ves (zavedení linky č. 10), zastavení provozu v úseku Dopravní podnik - Novosedlice
  • 1997 - výstavba tratí Sochorova - Panoráma a Jankovcova - Šrámkova (zavedení linek č. 11, 12 a 13)
  • 1998 - zrušení úseku Dopravní podnik - Novosedlice
  • 1999 - zrušení pravidelného provozu na tratích Červený kostel - Městské sály - Zemská/DP
  • 2001 - zrušení pravidelného provozu na trati v Libušině a Jateční ulici, zavedení nostalgické linky č. 11 (Panoráma - Nová Ves - Šanov I)
  • 2003 - zkrácení nostalgické linky č. 11 do úseku Panoráma - Nová Ves
  • 2008 - zrušení linek č. 1 a č. 3 - zavedení linky č. 4 
  • 2011 - zrušení linek č. 4, 8 a 9, zavedení linek č. 1 a 3, zahájení obracení pravidelných linek na kruhovím objezdu Duchcovská - Libušina

V textu jsou použity současné názvy ulic a zastávek

Mapa výstavby a rušení tramvajových a trolejbusových tratíHistorie linek MHD

VOZOVÝ PARK TROLEJBUSŮ